I don't know why I wrote this song

Hej på er.
Har suttit och skrivit så smått på ett inlägg sedan kanske två timmar tillbaka, men jag bara skriver en massa strunt. Så då kan jag lika gärna strunta i att ha med det överhuvudtaget.
Skolan har varit som vanligt. Inget speciellt har hänt.
Just nu sitter jag och lyssnar på en jättefin låt. Med gissa vilka? Justdet: Mando Diao. Den heter Dalarna och är nästan åtta minuter lång. Ingen sång i låten, bara lite kör. Resten är bara fin musik. Stämningsfull. Härlig.
I natt drömde jag att jag såg dem live. Det är inte klokt att det faktiskt kommer hända snart.
Ibland är jag himla avundsjuk på Amanda Ernström. Hon säger att hon inte orkar vara besatt av t.ex. något band eller artist. Hon kan liksom välja själv. Och det kan inte jag. Just nu är jag så besatt så att självaste konserten som kommer äga rum 25 april känns olustigt. Jag får någon konstig känsla i kroppen så fort jag tänker på konserten. Varför är det så? Kan någon svara på den frågan?
Aja...
Idag är sista dagen jag får äta godis på ett tag. Vi har också burit ut granen och hamrat sönder pepparkakshuset. Julen är alltså ute ur vårt hus nu.
I morgon är det träning och det ska bli himla kul, som vanligt.
Nu ska jag snart sova. I morgon har jag ingen sovmorgon utan måste gå upp cirka halv sju. Usch och fy! Menmen!

Puss och kram, ha det fint!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv. tack : ) <3.

haha :D. och jag älskar dej mest världens bästa älin !

2009-01-14 @ 20:24:27
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0