Som att fylla år en gång till

Hellu!
Idag klockan fyra kom en massa gäster hit ; släkt och vänner. Vi har ätit en massa god mat och en jättemumsig tårta. Och så såklart en hel del godis.
Jag har fått mer fina presenter och jag är hur glad som helst!
Det är nästan som om jag har födelsedag en gång till!
Igår fick jag en jättefin tröja av Amanda E. Jag har haft på mig den idag på dan och jag kände mig verkligen jättefin. Igår fick jag också ett jättefint linne från Monki av Amanda T. Och av henne fick jag också ett läppglans och en ögonskugga. På kvällen åt vi middag hos mina kusiner och jag fick en ny almanacka och bläckpenna.
Just nu sitter jag och importerar skivor till iPoden, skivor som jag har fått idag.
I morgon ska jag spela match. Längtar verkligen, även fast jag är ganska så trött just nu. Men det ska bli kul.
Idag har jag fått:

§ Skiva : Mando Diao - Never Seen The Light Of Day
§ Skiva : Mando Diao - Ode To Ochrasy
§ Skiva : The Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement
§ Tavla : Inramad teckning av min 6 åriga kusin
§ Tavla : En pappersfigur inramad. ' Den japanska samurajhjälmen symboliserar lycka och framgång för barn och ungdomar i framtiden '. - Min faster har gjort den.
§ Ljusslinga
§ En massa tuggummi
§ Halsband - kedja med svart stjärna
§ Presentkort på Delselius - 200 kronor
§ Bok : Stephenie Meyer - Ljudet av ditt hjärta
§ Bok : Stephenie Meyer - När jag hör din röst
§ Tjocktröja med Musse Pigg
§ Presentkort H&M - ? kronor

Samt en massa fina kort och en hel drös med fina blommor.
Gud vad jag mår bra, det här har varit en underbar födelsedag och jag har en sådan fin familj och såna fina vänner. De vänner som har varit här idag kan ibland kännas som min familj fast de egentligen är mina föräldrars vänner.
Jag är så glad för allt just nu. För livet. Det handlar inte bara om att jag har fått en massa paket - det handlar också om att jag börjar förstå lite av varför livet är värt att leva.  Och det är med hjälp av familjen som jag börjar förstå så smått. - Visst har man sina sämre dagar, men det kan vara med hjälp av dem som man tar sig vidare. Efter regnet kommer faktiskt solsken.
Tack för att ni ägnar lite tid i era liv åt att läsa vad jag skriver.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv. hihi, ja det får du. :D

jag läängtar : )<3

2009-01-10 @ 22:52:43
URL: http://amandra.blogg.se/
Postat av: Miranda

ohh delselius vad gött!<3

2009-01-12 @ 22:26:57
URL: http://mirandaa.blogg.se/
Postat av: smh

Haha, va häftigt att få presentkort på Dellan ;D

2009-01-12 @ 23:28:02
URL: http://knuffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0