Superduper - lördag

Hejsvej läsare!
En ont-i-halsen-dag idag för min del. Jag gillar det inte alls, men vem gör det fresten?
Igår hade jag och Amanda en superduper - dag. Cupcakesen blev perfekta och tacosen med. Vi såg jättehärliga filmer också, nämligen Nacho Libre, Edward Scissorhands och sen var det King-Kong på tv. Dock såg vi inte hela King-Kong, vi var för trötta så vi gick och la oss och sov istället.
Idag har vi inte gjort mycket. Vi har sett Svampbob långfilmen och så har vi suttit lite vi datorn och så. Amanda åkte hem för ingefär tre timmar sen. Jag tränar inte träna idag, eftersom jag har ont i halsen. Tror nog att jag får ta och pallra mig till skolan i morgon i alla fall, men vi får se...
Amanda hade med sig en Mando Diao skiva som vi lyssnade på. Bring 'Em In. Den gjordes 2002 och är alltså deras äldsta. Jag fick låna den och nu har jag brännt den och lagt in låtarna på min lilla iPod. 
 
Jag har precis blivit medlem på bloglovin. 

Följ min blogg med bloglovin

Ha en fortsatt trevlig helg.

Puss och kram


1.bring 'em in 2.hurricane bar 3.ode to ochrasy 4.never seen the light of day.
våran fina samling  : )
nästa album kommer 13 februari. vi längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0