En korv i halsen

Hej hopp!
Sorry för noll updatering, men jag har varit hos Amanda och har därför inte haft så mycket tid för sånt.
Igår spelade jag match men vi förlorade tyvärr (igen). Amanda var med och kollade på och Bobo kom en liten snabbis förbi också. Även min farfar kom och kollade.
Efter matchen åkte jag och Amanda till Mölnvik där vi käkade på donken och sedan köpte vi naturgodis och hårfärg. Hemma hos Amanda spelade vi en massa guitarhero och hade kul. På kvällen var det earth-hour och vi gick ut en stund. De flesta hade släckt, men ingen verkade klara sig ifrån tv'n, hehe ;D
Idag har vi färgat håret båda två. Det blev bra! Nu är Amanda på audition till en film och jag sitter här hemma och tråkar framför datorn. Ska snart pyssla lite med photoshop och designadinblogg.se.
Ikväll ska jag iväg och träna och sen ska jag hem till Amanda och sova där. Vi är nämligen lediga i morgon, så vi ska in till stan då.


Haha, måste bara berätta en kul grej som hände här om natten hemma hos Amandan :

Jag vaknar mitt i natten av att Amanda sätter sig upp i sängen och hostar och harklar sig. Hon sover som en stock fast sitter ändå upp liksom, bara det xD  Sen slänger hon såklart ur sig den knäppaste kommentaren jag nånsin har hört från hennes sida ; *hosthost* "Öhh, JAG SATTE NÄSTAN EN KORV I HALSEN!" och så lägger hon sig ner igen som om ingenting har hänt. Och jag ligger där och håller på att kissa på mig av skratt som bubblar i magen. Som tur var så kom jag på morgonen ihåg vad som hade hänt och jag berättar det för Amanda. Haha! Båda vi undrar vad hon drömmer om på nätterna egentligen...

Sen här om dagen så cyklade vi upp till skolan för att ta lite foton vid en mur. När vi cyklar tillbaka så skjutsar jag Amanda på pakethållaren.
Vi ser en bil komma emot oss och människan i bilen vevar ner rutan. Gissa vem som är i bilen då? Om inte självaste no-läraren och klassföreståndaren Leena. Hon sitter där inne med sin basker på huvudet och ropar på oss : " Ajabaja! Skjutsa och ingen hjälm!?" Amanda ropar tillbaka att vi minsann är 15 nu och då behöver man ingen hjälm. Men Leena ger sig inte : "Men skjutsa får man väl ändå inte göra!?" Haha, jag struntar i henne och trampar iväg, och så var vi av med henne : P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0