Erase and rewind, cause I've been changin' my mind

Hej hopp :)
Tisdag idag, veckans första skoldag. Tråkig värre faktiskt. Efter skolan gick jag hem i det varma ( !!!! ) vädret och när jag kom hem åt jag mellanmål. Sen fick jag grymt ont i magen, men satte mej ändå och pluggade ett tag...
Nu sitter jag här och lyssnar på spotify, just nu på Lykke Li. Hon är cool.
I morgon är det träning och jag längtar! Längtar efter att vara i hemmestahallen, vara på topphumör och skratta tillsammans med världens underbaraste vänner. Dribbla fram basketbollen genom hela hallen och skjuta. En otroligt härlig känsla när bollen åker i mål. När den sitter, sådär perfekt; SMACK! Nej, som ni märker går det inte så bra att beskriva denna härliga känsla i ord. Men jag blir liksom så himla uppfylld när jag spelar basket. Wiiiiie!
Vi hörs, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0