Fredag

Hallå där !
Sitter här efter en vanlig dag i skolan och äter naturgodis. Mums! Och äntligen är det fredag! Så härligt.
Vad som händer i helgen? Inte så jättemycket... ikväll är det träning och sen ska jag hem. I morgon ska jag bara vara hemma. Jag ska börja skriva på min so-uppgift i religion som vi har till fredag nästa vecka. Sen ska jag läsa i en bok som måste vara utläst om ett par veckor. Ringaren i Notre-Dame. Inte riktigt min bok-smak, men man var tvungen att välja en "klassiker" och då valde jag den. På eftermiddagen ska jag spela match. Vi möter Solna. Ett riktigt bra lag är det. Förra gången vi mötte dem gick det inge bra, så vi får hoppas att det går bättre den här gången. Önska oss lycka till!
På söndag är det nog inte så mycket mer än träning. Basket, basket, basket. Typ hela tiden, haha! Vilken tur att jag älskar det såpass mycket som jag gör, annars skulle jag nog inte orka!

Tipsa om bra musik, snälla! (:

Puss


favorit i repris. jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: nicolina

thihi x) snygga brillor :D

2009-03-07 @ 11:43:44
URL: http://nicoticko.blogg.se/
Postat av: tess

haha säxiga brudar dära x)<3

2009-03-07 @ 12:57:26
URL: http://casslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0