Fredag kväll

Heeeeej!
Haha, sitter här och lyssnar på musik på Spotify. Jag lyssnar på gamla Britney Spears låtar. Det är hur kul som helst, jag får verkligen minnen! Jag kommer ihåg när jag gick i typ 6-års och uppträdde i skolans "mini-stjärnorna" till Brittans låt Oops I Did It Again, jag var jättenervös och skulle uppträda för treorna som jag då var väldigt rädd för. De var ju så stora och läskiga!
Sen finns ju den fina låten Everytime. Blir nästan lite tårögd... minns nämligen hur jag och Josefin hade laddat ner den videon när vi gick i fyran, då vi var bästa vänner. Vi satt och tittade på videon om och om igen. Jag saknar verkligen dig Josefin! Det är sjukt hur länge sen det var vi träffades : (

Aja, för övrigt kollar jag lite halvt på tv, dricker te och äter ballerinakex. Ska snart sussa.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv. tack sötkorven!

jag älskar dej mest. <3

2009-03-20 @ 23:17:32
URL: http://amandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv. haha tack ;D.

det gör den säkert inte men vi säger det! xD.

hahahah

2009-03-21 @ 21:59:20
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0