Godnatt, mina vänner

När jag ikväll kom hem från träningen väntade en jättehärlig middag på mig. Grillad kyckling, klyftpotatis och en god gräddfilssås. Till det en jättegod sallad med tomater och avokado. Jag och min kära mor var ensamma hemma eftersom bror och pappsen var på min kusins 7-års kalas. Vi bläddrade runt bland kanalerna efter något att glo på. Vi hade väl nästan gett upp när Eva frågade om vi skulle ge svt 1 's fredagslångfilm en chans, bara för att se vad det var för stajl på den. Jag ångrar mig inte att vi gjorde det, för filmen var faktiskt jättebra. Nu har jag drukit te också, som alltid är lika härligt för magen. En ny smak jag testar är Forest Fruit. Jättegod! Pröva, om du gillar te.

Sov jättehärligt !


filmen jag såg ikväll. huvudpersonen kan man ju inte klaga på... ; )
mads mikkelsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0