I fought my heart but my heart won

Hello!
Idag har jag och amanda varit i stan och kollat i en massa affärer. Amandan köpte en skinnjacka som var jättefin. Själv köpte jag faktiskt ingenting, bara lite såpbubblor, hehe ;D
På bussen hem från stan satt en läskig gubbe bredvid oss... och såklart skulle han börja prata med mig. På engelska också, han var från indien... usch nej säger jag bara! Gubbjävel tror att han kan börja snacka med mej som om vi var bästa vänner eller något.. Hehe, det första han sa var "I sit next to friends" med sin grova brytning på indiska, fy! Haha, så fortsatte han att babbla på en massa ... Gissa om jag och amanda fick världens skrattanfall när vi gick av bussen, hehe. Vi vek oss dubbla av skratt bokstavligt talat. Aja, det där har jag glömt nu.. *host*
Hemma hos amanda tog vi en massa bilder ute när vi blåste såpbubblor. Ni kan se några av dem i amandas blogg, som för övrigt är världens bästa :)
Nu ör jag här hemma och ska snart börja fixa lite med min nya blogg. Ni får dock inte reda på namnet förrän jag gjort klart än. Puss på er!

Här kommer två bra låtar från Panic at the Disco;


but it's better if you do



I write sins, not tragedies

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: haha, ja såklart ;D.

tacktack, lyssnar nu på direkten! <3

2009-03-31 @ 19:02:48
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0