It's a good thing tears never show in the pouring rain

Haaaj!
Igår spelade vi match mot Lidingö men vi förlorade tyvärr, tråkigt värre! Inte våran riktiga glädje i laget, konstigt nog... aja. Vi är nere i en liten svacka just nu, det är bara att hoppas att det blir bättre till Göteborg i maj!
Efter matchen åkte vi hem, jag lade mig i soffan och kollade på Batman Begins, men somnade, trött som jag var. Sedan spenderade jag resten av dagen framför datorn, lyssnade på musik, umgicks med mamsen och brorsan och så ritade jag lite (himla länge sedan jag gjorde det sist!) På kvällen kollade jag på Robinson, som inte var lika kul som jag trodde det skulle bli. Jag gick och lade mig hyfsat tidigt för att vara helg, men jag var ju så himlans trött!
I morse gjorde jag och min lillebror världens största och härligaste frukost som vi överraskade föräldrarna med.
Sen har jag pluggat lite smått inför so provet vi har på onsdag. Det handlar om slavhandeln och är väldigt intressant. Men jag har ändå ingen lust att plugga, så det för bli framöver. (Det vill säga på måndag och tisdag).
Ikväll ska jag träna igen, tjoho!

Kom på att det nu endast är trettiofyra dagar kvar till den tjugofemte april. Dvs världens bästa Mando Diao, Globen Anexet. Åhhhhhhhhhhh, va jag längtar! Det ska bli så himlans najsigt! Can´t wait !

Och så är det bara sextio dagar kvar till vi åker på cup i Göteborg. Det är Europas största basketcup och cirka 7000 deltagare. Såå kul det ska bli! Så har man ju världens härligaste människor med sig också, vilket är obetalbart.

Och någonting som jag tror alla längtar efter; sommarlovet! Ha räknat ut att det är exakt åttio dagar kvar, sen är vi fria! Låter som ganska mycket, men det går nog snabbt får vi hoppas ; )

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0