Lördag

Hej hopp bloggen!
Här sitter jag och skriver blogg medans Amanda spelar Guitar Hero. Idag har vi inte hunnit göra så mycket, bara ätit frukost och ätit lite godis, hehe.
Dagens planer... har jag inga? Nja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men Amanda ska i alla fall åka och vara barnvakt i stan. Jag tar nog samma buss som henne fast jag åker nog hem istället. Sen får jag fråga om min mamma vill följa med mig till Nacka Forum, jag tänkte nämligen köpa en tröja där. Amanda har en likadan och jag tyckte om den så mycket så jag tänkte också köpa en sån. Såhär ser den ut, fast jag tänkte köpa en grön istället för blå. Vad tycks? Enligt mig är det nog en av de finaste tröjorna jag har sett :P

Igår hade vi jättekul. Vi bakade tårta, åt en massa godis, tog en massa foton och så åt vi tacos till middag. Sen satt vi vid datorn ett par timmar också.

Ikväll ska jag med familjen till kussarna och vi ska se på Melodifestivalen tillsammans. Jag tror vi ska vara hos dem, annars kommer dom till oss.

Jag vet inte om jag skrivit det i tidigare inlägg, men nu är jag i alla fall klar med min so-uppsats. Vilken lättnad! Tänk, för en vecka sen var jag helt hysterisk för att jag trodde att jag inte skulle hinna... men det gjorde jag visst.
I veckan som kommer ska vi ha nåt svenska läxförhör. Vi har knappt fått reda på vad det är på, så det känns väl inte så jättebra kanske.
Nej nu ska jag sluta skriva, men vi hörs nångång!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0