Måndag

Hej hopp!
Igår skrev jag inget alls här i min blogg faktiskt. Men jag hade inte tid. När jag kom upp ur sängen åt jag frukost och sen läste jag i ett par timmar. Tyvärr läste jag i helt fel bok, den som jag bestämt mig för att inte läsa i under de här veckorna jag ska läsa ut Ringaren i Notre-Dame. Men jag kunde helt enkelt inte dra mig ifrån boken. Så när jag läst i ett par timmar så blev jag sur på mig själv. Jag måste faktiskt få den andra utläst till om ett par veckor. Sen insåg jag samtidigt hur mycket jag har att göra i skolan den här veckan. Så jag fick lite smått panik och bröt ihop. Jag vet faktiskt inte varför jag helt plötsligt fick ett sådant bryt... det kan ha att göra med att jag hade ont i huvudet också och inte alls kände för att plugga just då. Plus att min familj tvingade iväg mig till Sickla, just precis då jag egentligen skulle varit hemma och råpluggat. Och då fick jag ännu mer panik. Och blev ännu mer besviken på mig själv. Jag kände mig så oansvarig. Ni kanske minns att jag innan helgen skrev att jag skulle börja skriva på min so-uppsats? Det hade jag inte gjort, utan ägnat helgen åt massa andra roligare saker. Uppsatsen ska vara inlämnad på fredag och jag hade inte ens börjat. Shit... Bättre blev det ju inte när jag insåg att jag också har prov i no på torsdag - och jag kan ingenting om ljuset, som vi arbetar med nu. Bajs. Ni kanske inte tycker det låter som så mycket, men jag lovar er, det är det!
Aja, jag följde med till Sickla i alla fall. Där bowlade jag med familjen. Det gick väl inte så bra för mig, men det var faktiskt kul ändå. Skönt att tänka på annat än skolan. På eftermiddagen, när vi kom hem, så satte jag mig och pluggade lite i alla fall. No. På kvällen tränade jag basket med härligaste tjejorna. Lika kul som vanligt!
Nu sitter jag här och pausar lite från so-arbetet. Japp, jag har börjar skriva på det nu. Bäst att fortsätta. Vi hörs!

Kram kram skumbanan

Jag fångade stor-torsken och var riktigt stolt!  Skåne, sommaren typ 2002 eller nåt sånt. Länge sen iaf!

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHA PLUTTEN DÅ! XD <3

2009-03-09 @ 18:23:24
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0