Melodifestivalen

Hallå!
Idag spelade vi mot Solna, som är ett riktigt bra lag. Och vi förlorade tyvärr. Tråkigt... menmen.
Nu sitter jag här fastklistrad framför melodifestivalen. Jag hejar på Sarah Dawn Finer. Vem tycker ni bäst om? Sarah klarade sig riktigt bra fastän hon hade ont i halsen idag. Hon äter både hostmedicin, pencilin och kortison... vilken kämpe som gjorde ett toppenframträdande trots att hon inte är frisk! Ni kanske hörde att hon kanske skulle blivit ersatt av en tjej som heter Britta Bergström? Jag känner Britta, det är en av min mammas närmaste kompisar. Så lite stolt är man väl, hihi :) Men som sagt så klarade Sarah att uppträda, så Britta behövde inte. Hon körade istället, som det var tänkt.
Ha en bra kväll.
Puss!


min favorit ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0