Nu är jag hos Amanda !

Hajsan!
Sitter här med toppenhumör i kroppen, hemma hos Amandutt. Vi kom hem från Nacka Forum för mer än en timme sen. Där har vi varit i drygt två timmar på kvällen. Vi gick i lite affärer, åt mat, kollade i lite mer affärer och så. Båda vi fastnade lite extra länge inne på Gina Tricot. Amandan köpte sej ett par blå chinos som var jättefina :) Jag köpte ett par jeans-tights och en röd - och vit randig luftig tröja. I morrn ska vi ut och fota oss lite i våra nya kläder i det (forthoppningsvis) fina vädret. Då kommer ni säkert få se hur kläderna ser ut, om ni vill det :) I övrigt köpte jag en rakhyvel för otroliga 130 spänn :O ! (Hoppas verkligen den är bra, hehe) Sen köpte jag lite hårspännen och gummisnoddar till håret. Såntdär nödvändigt. Sist av allt köpte vi varsin milkshake, forum stängde och vi åkte hem. Ikväll ska jag sova här och vad jag ska göra i morgon har ni redan fått veta, men jag uppdaterar säkert då också.

Jag fick i förrgår reda på att jag ska till Italien i sommar igen! Jag blev såklart jätteglad och jag hoppade runt som jag vet inte vad. Så berättade jag för Sofia idag att jag ska dit, vilket datum och viklet hotell. Sofia ska också till Italien i sommar. 4-14 juli. Jag ska dit typ 11-18 juli. Och när jag kom till Nacka idag så ringde Sofia och berättade världens bästa sak. Nämligen vilket hotell hon skulle bo på. Och kan ni gissa, vi ska till samma hotell!!! Tyvärr blir det bara tre dagar tillsammans inna Sofia åker hem, men ändå!? Kunde varit vart som helst i hela Italien, och så blir det på exakt samma hotell!! Shiit, det kan man kalla tur, eller vad? JAG LÄNGTAR!

Nej, nu ska jag avsluta, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer blir bäst älskling! <3

JAG LÄÄÄÄNGTAR!



Det finns inga fula bilder på dig.

PÖSS! ♥

2009-03-26 @ 22:24:48
URL: http://sofiat.blogg.se/
Postat av: nicolina

svar: tack :D åh, lyllo dig! italien, underbart!

2009-03-28 @ 21:34:32
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0