Sportlov, rest in peace..

Hej allihopa!
Ännu ett lov som flög bort med vinden. Shit asså, man hinner ju knappt andas. Menmen, jag har haft det bra. Har ni haft det bra? Dalarna med Amanda har varit som dröm. En liten dala-dröm. Vi har gjort väldigt lite men ändå väldigt mycket. Vi har sovit, kollat på tv, på en massa bra filmer. Filmerna vi har sett, bland annat: She's the Man, Legally Blonde, 24 Dresses, Love Actually, Titanic, World Tour of Skåne. Sen har vi ätit godis (och en annan massa onyttigheter), varit ute i snön (där uppe var det ungefär en halvmeter snö), bastat, spelat en massa spel och fotat ute i naturen och på oss själva. Fast klantig som jag är, så råkade jag, dagen innan vi skulle åka hem, trycka på en knapp på min kamera. Och plötsligt var alla mina filer raderade. Jag kan lova en sak. Det felet gör jag aldrig igen, för det var inte kul asså! Men som tur var så hann jag ta lite bilder innan vi åkte och så hade ju Amanda tagit en massa med sin kamera.
Allt var helt perfekt, förutom att jag fick ont i halsen dagen vi åkte dit, så under alla de fem dagarna blev jag bara mer och mer förkyld. Fast det bröt väl ut på riktigt nu när jag kom hem. Men som sagt, annars var allt helt perfa!

(BILDER KOMMER SENARE, PHOTOSHOP HÄNGDE SIG!)

Ja, nu är ju sportlovet slut. Tillbaka till det vanliga, som vi brukar säga. Skolan igår började med rivstart och det var bara att börja tänka på alla prov vi har framför oss...
Idag fick jag faktiskt tillbaka två prov och jag är riktigt nöjd. På svenskan fick jag VG+. (Synd att lärare inte avrundar uppåt eller nåt, för jag var bara ett litet poäng ifrån att få MVG...!). På engelskan fick jag 110 poäng av 115 möjliga. Vilket innebar MVG! Riktigt kulkul!


Puss!


Kommentarer
Postat av: nicolina

grattis till dom bra betygen :D

2009-03-03 @ 21:15:29
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0