Supergladast och heelt upprymd !

Tjoho va jag är glad. Och ackack vad ni kommer tycka jag är löjlig som tjohejar för en sådan kanske enligt er mycket liten sak. Men hejhopp vad jag blev supergladast!

Jag har nämligen hittat världens bästa Mando Diao's blogg och den är heelt underbar! Hittade den först igår och de uppdaterar typ varenda dag med nytt info om vart de håller hus och vad de gjort under dagen med mera. Och det är liksom de själva som skriver! Menmen, för att komma till huvudsaken;

Jag skrev en kommentar i ett inlägg de skrev för ett par dagar sedan. Förväntade mig ingenting tillbaka, men kollade ändå, för säkerhets skull. Och shiit vad jag blev glad, när jag såg att självaste Mando Diao hade svarat på MIN kommentar! De svarar liksom inte ens på varende kommentar, men jag blev utvald. Tacktacktack! Förgyllde min dag och kanske hela min vecka <3
Såhär såg det ut:



#6 Kommentar från Elin. L (svar):


Hallå! Superhärlig blogg, kommer följa den, helt klart!

Man kan väl säga att jag är ett ganska nytt fan av Mando, började lyssna i slutet av 2008. Fastnade direkt faktiskt. Nu har jag alla fem plattor och älskar dem otroligt mycket. Eran senaste är fenomenal. Ni är ju helt fantastiska! Kan inte riktigt förstå dem som inte gillar er, det är liksom otänkbart enligt mig.

Längtar himlans mycket till 25 april, I'll be there! Då ses vi, kan man väl säga.

Ni är grymma, jag älskar er.

Puss och kram på Mando Diao från Elin Landqvist.

Skrivet 22 mars 2009, klockan 16:24



Svar från Mando Diao:


grymt Elin. Tack för en fantastiskt fin kommentar. Ses den 25:e!


Skrivet 22 mars 2009, klockan 19:04



Jupp, så "lite" kan göra mig på topphumör.

Här har ni länken till Mando Diao's blogg.

Och till inlägget jag kommenterade.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0