Tystnad please! Jag läser Bibeln...

Hej hopp gummi... kopp?
Hur är det med er? Med mig är det väl bra, förutom att jag druknar i en massa so-arbete... gäsp!
Tyvärr måste jag nog fortsätta nu.. Är bara på andra frågan ännu och som de flesta vet så är det fyra frågor man ska besvara... dessutom invecklat och med mycket motiveringar och beskrivningar. Jag är som sagt bara på andra frågan, men har redan lyckats fylla upp två hela data-skrivna sidor med storlek 12 - Times New Roman.
Måste fortsätta!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: steffie.

Va duktig du är som håller på med SO:n, jag orkar verkligen inte .. Och juste, Svar: Jag kan inte annat än att hålla med dig, människor som dör är sjukt, hemskt och fan .. det är så tragiskt. En dag är det försent lixom. Jag älskar låten, inte minst Robins version. Och ja, det var verkligen ett sammanträffande .. trodde inte det var en "begravningeslåt" precsi .. hah ;D

2009-03-10 @ 23:46:05
URL: http://hejsmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0