Torsdag

Hejsan!
Idag hade vi jättehärlig håltimme som vi spenderade i cafeterian. Till lunch åt jag och Amanda nudlar och glass. Det var mycket gott. Efter håltimmen hade vi franskaprov. Det var jättesvårt och jag är nog glad om jag ens får ett G. Jag hann inte göra klart hela så under helgen kan jag ju plugga på lite på det jag inte kunde, så får jag fortsätta göra provet på måndag. Sen har vi haft no och det är nog alltid lika tråkigt. Jag fattar faktiskt ingenting, särskilt när det är kemi och fysik vi jobbar med... usch. No provet måste vi genomlida nästa torsdag. Vi har alltså bara en vecka kvar att plugga till det. Jag började så smått idag och jag har ingen aning hur mycket som fastnade i hjärnan och vad som inte gjorde det, under de två timmar som jag kämpade. Efter plugget har jag spelat bas. Jag och Riggan tog ut Dance With Somebody, så nu kan jag i alla fall början av den. Det är bara så synd att jag bara hinner spela cirka tjugo minuter innan nästa elev kommer in. Jag skulle ärligt talat kunna sitta där inne i timmar och bara spela bas och prata med min superdupersnälla baslärare. Men som sagt, så har jag bara tjugo minuter i veckan. Vilket enligt mig är alldeles för lite...
Nu ska jag nog ladda ner ett par låtar på iTunes. Och så ska jag så smått börja laga mat. Pannbiffar tror jag det blir, smaskelimums!

Hare' finemang!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0