Våren

Hej vår. Välkommen. Du är efterlängtad, minst sagt!
Blev på toppenhumör när jag vaknade i morse och såg morgonstrålarna tränga sig in i mitt rum. Kan man bli annat än glad?
Dagen har varit helt okej. Efter skolan gick jag hem i solskenet och lyssnade på musik, som vanligt. Eller solsken var väl inte det vanliga, jag menade musiken. Hemma har jag tryckt i mej en semla, mums vad den var god! Min mamma hade köpt senaste ELLE-tidningen, så jag satte mej och bläddrade igenom den och lyssnade på mer musik. Nu ska jag strax ut och fota lite, innan solen går ner.
Ikväll är det träning och jag funderar på att ta på mig mina nya skor när jag ska dit ;)

Stor vårkram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv. ja, eller hur! man såg bilderna lite bättre då tyckte jag. tack tjorven. <3 (:

2009-03-19 @ 17:45:47
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0