When you get what you want, you never want it again

Hejhopp bloggen :)
Efter att jag skrivit igår så åt vi lunch och sen åkte jag, Amanda och hennes mamma och syrra in till Nacka Forum. Amanda köpte en jättefin kameraväska och senåkte hon till stan. Jag vandrade runt lite i Nacka men hittade inget jag ville ha. Tröjan som jag skulle köpa fanns inte i min storlek tyvärr...
Jag åkte hem och gjorde inget speciellt i nån timme, sen gick vi bort till kussarna. Där åt vi mat och så kollade på Melodifestivalen. Det var ett himla ståhej, men det var kul. Jag tyckte om nästan alla låtarna igår faktiskt. :P Jag blev dock lite chockad när Malena vann. Men hon kommer nog platsa ganska så bra i Moskva hoppas jag.
Efter Melodifestivalen kollade jag och kusinerna på High School Musical 1. Tyvärr såg vi den på svenska, haha, dubbning är nog det värsta jag vet xD
Vi kom hem vid halv ett och jag somnade vid halv två efter att ha lyssnat på lite musik och pratat med mamsen och pappsen.

Idag ska jag inte göra något speciellt. Kanske fota lite, lyssna på musik och sånt där mysigt ni vet.
Ikväll är det träning i hemmesta.
Vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0